COMMERCIEEL GASTHEERSCHAP

Datum: Dinsdag 5 maart 2019

Duur: Open inschrijving voor  1-daagse en 2-daagse
          Maatwerk, dus nader overeen te komen

Groepsgrootte: 12 personen

Locatie: Amersfoort

Investering: â‚¬ 227

Ook in powersessie zodat hele team klaar is voor het seizoen, informeer.

Doel

Op succesvolle wijze omgaan met externe en interne gasten. Benutten van saleskansen in het gastencontact. Leren toepassen van de 3-P formule (performance = Professionaliseren, Profileren en Personaliseren)

Inhoud

  • Wie zijn uw interne gasten?
  • Het kader: ambiance, assortiment en "de laatste meter"  Presentatiespanning
  • Basisprincipes gastencontacten: welkom in ons bedrijf, verplaatsen in de gast, motiveren op commerciële wijze, twijfels en bezwaren aanpakken, afsluittechnieken, after sales: band voor de toekomst
  • Omgaan met lastige situaties en klachtenbehandeling
  • Sales en service aan de telefoon (naar keuze)

Doelgroep
Voor alle medewerkers in hotels, restaurants, bedrijfsrestaurants, partycentra en partycatering die contact (kunnen) hebben met de gasten. Van de kok, de salesmedewerker tot en met de bediening.

Effecten

  • Open werksfeer
  • Meer omzet in het horecabedrijf (vanaf gem. 3% tot 15%)
  • Een gastgerichte bedrijfscultuur met een sterk positief effect op externe gasten
  • De neuzen gaan dezelfde kant op
  • Ondersteuning van de missie van het bedrijf door iedereen

Bijzonderheden
Een absolute aanrader, zeker gezien het feit dat het gastencontact een steeds belangrijkere waarde in onze emotiemaatschappij in neemt.

Deelnemers krijgen na afloop van de training een 4Human-certificaat. 

Wilt u zich inschrijven voor deze training of wilt u meer informatie over deze training? Vul dat het onderstaande formulier in en wij nemen z.s.m. contact met u op!